Azzurro

Hodnocení:
Logo CK Azzurro

CK Azzurro

Cestovní kancelář Azzurro se sídlem v Brně působí na českém trhu cestovního ruchu již několik let. CK Azzurro se specializuje především na oblast oblíbené Itálie, ve která nabízí 190 letovisek. CK Azzuro spolupracuje s mnoha cestovními kancelářemi v ČR a na Slovensku. V nabídce cestovní kanceláře Azzuro nalezneme klasické pobytové zájezdy a zimní zájezdy. Cestovní kancelář Azzurro je pojištěna proti úpadku u pojišťovny UNIQA.

CK Azzurro – destinace

Por své klienty má CK Azzurro připraveny zájezdy do italských oblastí Vipiteno, Assenza, Porto di Brenzone, Pertegada, Lido di Jesolo, Venezia, Oriago, Occhiobello, Bologna, Rimini, Pesaro, Senigallia, Firenze, Montecatini Terme, Pisa, Volterra, Siena, Chianciano Terme, Lago Trasimeno, Řím, Neapol a Eboli.

Kontakt:

Diskuze: Azzurro

21.02.2024 16:45 Světlana
---.rct.o2.cz

Absolutně nejhorší služby ze všech cestovních kanceláří, se kterými jezdíme 25 let do Itálie. Neurvalé jednání ze strany zaměstnanců této cestovky vůči klientům. Nedoporučuji !!!

26.06.2017 19:59 lANDOVÁ
---.starnet.cz

ck azzuro bohužel uvádí nepravdivé údaje ve svém katalogu i v pokynech,které posílá před odjezdem,v žádném případě nedopuručuji tuto ck po vlastních špatných zkušenostech.Vrátila jsem se s vnukem včera po týdenni dovolené v Lignano,rezidence De Luna.Nebyli jsme vůbec upozorněni na skutečnost, že moře je sice 200 m od rezidence,ale že rezidence je 2 km od agentury,která nám vydá klíče aj.To,že jsme vyjeli místo v 21.45 až ve 23 hod. jsme ještě zvládli,ale bloudění po Lignano bylo nekonečné.Horší však byla cesta zpět.V pokynech byl napsán odjezd v odpoledních hodinách,bohužel skutečnost byla příšerná.Opustit pokoj jsme museli v 9 hod.ráno,kufry jsme naštěstí mohli uschovat v agentuře.SSM,která měla nahlásit přesný odjezd,jsem obdržela až po tel.dotazu.Bylo mi sděleno že ve 22 hod.No horor.Agentura zavírala ve 20 hod. takže jsme museli vyzvednout kufry,dokonce nám vzali i lavičky u agentury,takže jsme seděli na zemi,bohužel jsme to dlouho nevydrželi,tak jsme se vydali do parku,odkud jsme měli mít i odjezd.Další ouvej - komáři,museli jsme pobíhat a děti zabalit do dek.Bohužel 22 hodin uplynulo a autobus nikde.Po tel.zavolání nám bylo sděleno že máme vydržet na mítě kde nás autobus vysadil při příjezdu,bohužel autobus přijel pře 23 hod. ale odmítl pro nás přijet na určené místo,takže jsme s malými dětmi a kufry museli dojít cca 300 m k autobusu.Autobus i řidiči byly bohužel stejní jako při příjezdu - takže žádný bar,televize a nedej bože kdyby někdo potřeboval wc!!!Takže pokud někdo chce zvolit ck Azzurro autobusem ať si přečte moje zážitky a a radši zvolí jinou ck.Landová

23.09.2016 14:08 Jana
---.11.broadband14.iol.cz

s ck azzuro jezdime jiz nekolik let opakovane vzdy vse v naprostem poradku tuto cestovku mohu jen doporucit doprava vlasni...uz se tesime na pristi leto opet s azzurem :)

20.07.2016 11:12 enysek
---.pnet.netair.net

S CK Azzurro jsme byli již po několikáté a vždy jsme byli spokojeni.BOHUŽEL letos nás CK azzurro VELICE ZKLAMALA. Ač v katalogu stojí, že pokyny k odjezdu má zájemce obdržet nejpozději 7 dní před odjezdem, vůbec se neměli k tomu nám je zaslat. Přes každodenní lítání do CK a upozorňování, že je ještě nemáme, nám byly zaslány 4 dny před odjezdem, což je dost pozdě. Vezmu - li v potaz, že ještě dle pokynů k odjezdu se zařizuje spousta věcí. Příště již s touto CK určitě nepojedeme.

26.11.2013 14:10 wolf pavel
---.eurotel.cz

ck azzurro mohu jenom a jenom doporucit. jezdim s touto cestovkou jiz nekolik roku a zatim jsem nenasel jedinou vadu na krase. a proto vazeni nespokojeni cestovatele,pokud chcete komfort a prepych musite lovit v jinych vodach - pokud na to mate...

18.09.2013 18:35 Mirek
---.net.upcbroadband.cz

Po letošní zkušenosti jsem s CK Azzuro skončil. Měl jsem pobyt ve Fanu, residence Madonna Ponte. Dle dispozic tam měla být 24-hodinová recepce, nabyl tam vůbec nikdo, po asi 8 telefonech, 3 hodinách a běháním po středisku jsem konečně obdržel klíče.Tel. čísla na voucheru byla mrtvá, do ČR na číslo CK jsem se nakonec dovolal, ale ani potom nebylo vyhráno.Detaily,jako že tam měl být supermarket který je zrušený doví jak dlouho jsem neřešil.

06.08.2013 16:25 Lenka
---.207.85.static.bluetone.cz

Co se týče ubytování a jeho popisu bylo vše perfektní a odpovídalo skutečnosti. Nejvíce překvapivá byla doprava autobusem, kvalita odpovídala tak roku 1990, řidiči bloudili ( v Itálii nejspíš vůbec nikdy nebyli), cesta byla ok trvala 8-9 hodin, ale popojíždění po Itálii a rozvážení klientů přes 4 hodiny bylo neuvěřitelné. Navíc autobus byl starý, rozvrzaný a nepohodlný a na cestu do zahraničí absolutně nevhodný. Proto bych znovu s CK Azurro nejela - hlavně kvůli dopravě busem.

22.05.2013 22:05 Miri
---.net.upcbroadband.cz

CK AZZURRO mohu doporučit milé supér jednání, letos jedu po třetí a už se těším

03.04.2013 21:35 Terka
---.60.broadband10.iol.cz

Bohužel nemám s touto cestovkou dobrou zkušenost. Jeli jsme s nimi jednou a cestovka nám nedala vědět, že se změnil čas odjezdu. Prý se jím to nikdy dříve nestalo ... My jsme ale pak až na hranice museli jet za autobusem taxíkem, aby nám zájezd nepropadl ...

16.07.2012 15:33 Hana
---.gw.tlapnet.cz

Patřím mezi nespokojené klienty.Po příjezdu do Bibione o nás paní asistentka Monika nevěděla a nedokázala správně navést řidiče.Zůstali jsme trčet na neznámém rozpáleném parkovišti.Po nekonečných 3 hodinách nás úplně jiný český autobus odvezl k apartmánům.Dofám,že na to děti rychle zapomenou,já ne.Už nikdy více Azzurro

31.03.2012 17:05 Květa
109.238.40---

S cestovní kanceláří jezdím již 6 let a vždy jsem byla spokojená.

07.01.2012 15:04 Fiala Zdeněk
---.client.rionet.cz

S cestovkou jsem byl již dvakrát.Takto si představuji profesionální služby.Vše ok.

04.10.2011 13:17 Jan Dibi
---.98.broadband7.iol.cz

S cestovní kanceláří jezdím už asi 8 roků k plné spokojenosti, pí Getzová zajistila vše dle mých požadavků. nemůžu si v žádném případě na cokoliv ze strany ck stěžovat

23.08.2011 00:23 Pavel
---.druzr.net-connect.cz

CK Azzurro nemohu doporučit. Měl jsem zájem o zájezd, který měla na starosti paní Kubásková. Co slíbila, to nesplnila. Nakonec jsem jel do Itálie s jinou CK.

Vaše jméno Hodnocení 1/5 (Nejhorší) 2/5 3/5 4/5 5/5 (Nejlepší)