Logo CK Čedok |
Cestovní kancelář Čedok vznikla již v roce 1920. Zkratku Čedok (Československá cestovní a dopravní kancelář) používá firma od roku 1926. Bezprostředně po svém založení započala CK Čedok tradici cestování českých turistů na pobřeží Dalmácie. Od roku 1948, kdy byla cestovní kancelář znárodněna, až do roku 1989 byla budována jako státní monopol cestovního ruchu. Zásadní obrat v historii Čedoku nastal koncem roku 1995, kdy se většinovým vlastníkem stala společnost Unimex Group. Začala tak nová éra Čedoku, charakterizovaná přeměnou v moderní, zcela zákaznicky orientovanou cestovní kancelář. CK Čedok je pojištěna proti úpadku u pojišťovny UNIQA.
Cestovní kancelář Čedok svou mamutí nabídkou zájezdů uspokojí, bez ohledu na roční období, přání všech náročných cestovatelů. Čedok vám zprostředkuje dovolenou ve 28 zemích Evropy (Francie, Itálie, Řecko), 15 zemích Afriky (Seychely, Egypt), 17 zemích Asie (Izrael, Maledivy, Indonésie) a 19 zemích Ameriky (Karibik, USA, Brazílie).
Kontakt:
Na Příkopě 18
111 35 Praha 1
tel.: +420 800 112 112
Otevírací doba:
Po – Pá: 9:00 – 19:00
So: 9:00 – 12:00
Nádražní 10/654
602 00 Brno-město
tel.: +420 542 321 267
Otevírací doba:
Po – Pá: 9:00 – 18:00
So: 9:00 – 12:00
Avion Shopping Park
Rudná 3114/114
700 30 Ostrava-jih
tel.: +420 595 782 648
Otevírací doba:
Po – Ne: 10:00 – 20:00
Hypermarket Tesco Plzeň
Rokycanská třída 1424/128
312 00 Plzeň
tel: +420 377 260 307
Otevírací doba:
Po – Ne: 10:00 – 20:00
Pavel Piskoř | |
21.9.2023 jsme v cestovní kanceláři (dále jen CK) ČEDOK, pobočka Ostrava-Avion dostali nabídku na pobytový zájezd, dle našich požadavků. S podmínkami a podrobnostmi jsme souhlasili a proto došlo k objednání zájezdu. Již při objednávání nám bylo pracovníkem CK ČEDOK sděleno, že samotný zájezd bude realizován jejich subdodavatelskou CK ITAKA, ale vše budeme vyřizovat, sjednávat a platit v ČEDOKu. Proti tomu jsme neměli připomínek. Zájezd byl nabídnut a objednán s odletem z Katowic večer 28.3.2024 při dodržení našeho požadavku na standardní váhy zavazadel 2 x 8kg+23kg na cestu tam i zpět. Návrat byl sjednán opět do Katowic 12.4.2024 se stejným váhovým limitem - vše bylo v pobočce ujednáno sepsáno a zaplacením zálohy z naší strany a to kartou a převedením prostředků z našeho účtu na účet ČEDOKu byl dle našeho mínění smluvní vztah uzavřen. V současnosti (13.2.2024) již nastala několikerá změna ze strany CK a stav je následující: odlet z Katowic 28.3.2024 zůstal zachován dle našich požadavků, ale váhový limit nám byl změněn na systém 2 x 5kg+20kg. Návrat byl změněn na 11.4.2024 s váhovými limity opět 2 x 5kg+20kg. S tímto, od doby kdy nám byla tato změna oznámena, nesouhlasíme, kdy hlavní důvod spočívá ve váhovém limitu. Pobytový zájezd jsme vybírali s tím, že se budeme potápět a natáčet a díky váze vybavení potřebného pro tuto činnost nejsme schopni stáhnout váhy zavazadel na systém 2 x 5kg+20kg. Zkrácení pobytu o den je nemilé, ale dá se s tím žít. Navrhli jsme způsob řešení problému, ale z CK nám přišla odpověď, že jediná možnost, která je je ta, že si doplatíme rozdíl váhových limitů. Pokud by ale tato skutečnost byla známá již při objednávání, nikdy by k objednávce nedošlo, protože zájezd se tím pádem prodražuje nad limit, který jsme ochotni a schopni akceptovat. Domníváme se, že došlo ze strany CK k porušení smluvních dohod a tím pádem chceme spolupráci ukončit, zájezd zrušit a to v souladu s Všeobecnými podmínkami CK ČEDOK - bez stornopoplatků. Ta nám ovšem písemně několikrát sdělila, že zájezd pouze zprostředkovala a ať se obrátíme na CK ITAKA - s tím taktéž nemůžeme souhlasit. Celá kauza byla předána k mimosoudnímu vypořádání prostřednictvím ČOI, která vše předala polské partnerské organizaci. ITAKA nás stále kontaktuje s požadavky, které máme vyřídit v ČEDOKu. Domníváme se, že se ČEDOK záměrně a účelově označil za zprostředkovatele zájezdu a tím se vymanil z kategorie Cestovní kancelář a dostal se do kategorie Cestovní agentura, čímž nemusí spoustu podmínek dodržovat Požadované řešení Řešení jsme navrhovali 3. A to, vrátit váhové limity na původní standard uvedený v objednávce a to bez naší finanční spoluúčasti. Anebo snížení ceny zájezdu, aby jsme si váhový limit mohli u odbavení doplatit. Anebo zrušení celého zájezdu společně s navrácením celé zálohy bez stornopoplatků |
|
Otakar Jonák | |
Chtěl bych upozornit na problémy v Bulharsku, které vznikly v destinaci Obzor, hotel Casablanca. Po našem dopoledním příjezdu nám byly odmítnuty náramky, které nás opravňovaly k využití jídelny a polednímu jídlu. Tak se stalo, že naše dvě děti musely vydržet bez jídla až do večeře. Domníváme se, že takto by to nemělo být obvyklé a na oběd jsme měli nárok. K tomu se přidalo i přezíravé chování personálu na recepci i jednání manažera hotelu se kterým posléze jednal i námi přivolaný delegát Čedoku, ovšem bez úspěchu. Přednost dostali hosté, kteří opouštěli hotel až ve 12:00hod. Sepsali jsme na místě zápis i s vyjádřením delegáta a očekáváme, jak se k tomuto vyjádří CK Čedok. |
|
Helena Bydžovská | |
Chtěla bych touto cestou poděkovat cestovní kanceláři Čedok za krásnou dovolenou na Mallorce, a hlavně poděkovat Anetě Adámkové příjemné mladé slečně,která svou funkci delegátky zastává výtečně. |
|
miroslav krhounek | |
Velice děkuji paní Renatě Šlapanské za bleskové zařízení opravy auta v servisu Umag.Byla velmi ochotná a příjemná.Paní Šlapanská je delegátkou v destinaci CHorvatsko-Istrie-Umag. |
|
||||||||||||||