Logo CK Dery |
Cestovní kancelář Dery se sídlem v Opavě působí na českém trhu cestovního ruchu již od roku 1990. CK Dery je členem Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. CK Dery zastupuje více než 100 českých cestovních kanceláří. Cestovní kancelář nabízí pro školy, firmy i rodiny svůj vlastní kemp Dery, který se nachází v Hradci nad Moravicí. Svým klientům nabízí CK Dery klasické pobytové zájezdy, last minute zájezdy, eurovíkendy, lázeňské pobyty, sportovní zájezdy, poznávací zájezdy a také netradiční zájezdy s ubytováním na některém z chorvatských majáků. Cestovní kancelář Dery je pojištěna proti úpadku u České pojišťovny.
Zájemci o pobytové zájezdy mohou vybírat z nabídky zájezdů do následujících destinací: Afrika, Arabské emiráty, Asie, Austrálie, Bulharsko, Černá Hora, Dominikánská republika, Chorvatsko, Itálie, Malta, Kanárské ostrovy, Kypr, Portugalsko, Řecko, Severní Amerika, Španělsko, Thajsko, Turecko a Tunisko. S poznávacími zájezdy máte možnost navštívit například Argentinu, Albánii, Belize, Bolívii, Botswanu, Brazílii, Čínu, Ekvádor, Estonsko, Fidži, Finsko, Honduras, Indii, Jamajku, Kubu, Laos, Mongolsko, Mauricius, Senegal, Ugandu a Zimbabwe.
Kontakt:
Horní náměstí 48
746 01 Opava
tel.: +420 553 715 935
fax: +420 553 715 934
e-mail: dery@dery.cz
Po - Pá: 9:00 – 17:00
Pavel | |
Vážení super lži, nedokážu si představit ubytování bez elektřiny, topení a teplé vody. Ono pokud někdo bydlí v paneláku, kde otočí kohoutek a teče okamžitě teplá voda, a nedokáže odpustit trochu vody, aby došla horká voda potrubím z kotelny, pak bohužel. Co se týče elektřiny a topení, vše bylo v pořádku. Holt někteří si mysleli, že zadarmo budou bydle v 5* hotelu. že? |
|
výzva č.56 - Německo 2015 | |
Studenti Gymnázia Hranice se v listopadu 2015 zúčastnili kurzu v Německu, který pořádala CK Dery. V životě jsem se nesetkala s tak arogantním jednáním a chováním, jaké předvedl pan majitel této CK. A to už vůbec nemluvím o tom, v jakých podmínkách tam museli studenti bydlet a stravovat se. Katastrofální hygienické podmínky, bez teplé vody, funkčního topení (v listopadu) a elektřiny. Tuto CK bych nikdy nedoporučila!!! |
|
Mazanek Josef | |
Byl jsem letos opět na dovolené ve španělsku v destinaci Malgrad de mar a musím opět říct že cesta autobusem byla velmi dobrá obvzlášt díky vynikajicím pánům řidičům .Dále hodnocení pobytu je na velmi doré úrovni a také velice vynikající přístup paní Delegátky JANY která se o nás ve všem a velice dobře postarala a splnila přání která jsme měli a jěště také na výletě velice profesionální výkon takže touto cestou bych ji moc chtěl poděkovat i ck dery a těším se někdy naviděnou. |
|
majka | |
Vážený pane Zdeňku. Tak za 1.- letadlo má vždy na tabulích na každém letišti čas odletu, který nonstop běží, takže k ničemu takovému nemůže dojít.To,že tato ostřílená delegátka organizačně totálně selhala co se týká zajištění odjezdu JE fakt! Ráno v den odjezdu dojel autobus s novou várkou klientů,kde je přebíral dokonce vedoucí cestovní kanceláře DERY,takže musel už v tu dobu přibližně vědět dobu odjezdu. 2. U nás žádná informace o odjezdu den dopředu nebyla.Naše zdržení po cestě zavinila všude kde jsme jeli a doháněli autobus jako naschvál zácpa-což jsme my nemohli vůbec ovlivnit.To,že jsem se neomluvila svědčí o tom,že jste na této dovolené asi ohluchnul.Samozřejmě jsem neprobíhala celým autobusem,ale ten kdo stál venku,tak slyšel,já se totiž všem i šoferum omlouvala. Mluvila jsem s delegátkou,která zajišťovala s šofery odvoz,s tou jsem normálně hovořila až s delegátkou pí.Janou jsem se ročílila. Nic zlého Vám nepřeji,ale takovýto zážitek bych Vám ráda dopřála-by jste hovořil úplně jinak.Je těžko pochopitelné-jak může někdo rozhodovat za Vás... |
|
Zdeněk | |
Tímto reaguji na předcházející příspěvek (tj. příspěvek paní majky ze dne 13. 8.). Účastnil jsem se zájezdu zřejmě ve stejném termínu jako přispěvatelka. Já bych chtěl naopak ocenit služby paní delegátky Jany, které v dnešní době byly ve srovnání s delegáty jiných cestovních kanceláří nevídané. Paní delegátka s námi bydlela v tomtéž hotelu a byla vždy ochotna vyřešit jakýkoliv problém a poradit. Událost, kterou popisuje přispěvatelka, rozhodně není vinou paní delegátky. Všichni klienti den před odjezdem obdrželi pokyny k odjezdu prostřednictvím informační nástěnky cestovní kanceláře. V těchto pokynech bylo uvedeno, že čas odjezdu se dozvíme až následující den, jakmile dostane paní delegátka zprávu od řidičů autobusu. A skutečně druhý den po deváté hodině již na nástěnce byla informace, že plánovaný odjezd autobusu je v 16.45. K autobusu se dostavilo všech asi 25 klientů cestovní kanceláře, kromě paní přispěvatelky. Ovšem nezbylo, než aby autobus odjel, neboť dopravu zajišťovala jiná společnost než CK Dery a v autobuse byli klienti i jiných cestovních kanceláří. Zhruba po hodině cesty měl autobus pauzu, která trvala 35 minut, přičemž jsme byli informování, že čekáme na paní, která k odjezdu autobusu nepřišla. Paní ani během těchto 35 minut nedorazila, neboť zřejmě nebyla schopna se s řidiči domluvit na přesné destinaci. Po dalších 40 minutách cesty byl autobus na francouzských hranicích opět zastaven a čekal na paní dalších 35 minut. Před vypršením této pauzy paní skutečně dorazila, přičemž namísto toho, aby se omluvila ostatním spolucestujícím, jejichž časem svým nezodpovědným jednáním přispěvatelka plýtvala, se obořila na paní delegátku (která se s námi autobusem také vracela). Zajímalo by mne, pokud by paní cestovala letadlem a přišla by na letiště s hodinovým zpožděním, zda by bylo také chybou delegátky, že jí uletělo letadlo. |
|
majka | |
Také i já konečně dorazila s vnukem po strastiplné cestě domů. Vše by bylo OK nebýt neprofesionálního přístupu výše zmí-něné pracovnice p.Jany P., která mi svojí amatérskou prací zavařila odcestování zpět domů jako ostatním rekreantům. Nikomu bych nepřála, aby se musel nahánět s autobusem po Španělsku od Malgradu skoro až 30 km před francouzské hranice!! Nezapomenutelný zážitek,který stál velké nervy, čas a peníze celou naší rodinu. Ohleduplný přístup šoférů a snad i trochu lidského porozumění od ostatních spolucestujících.Tato paní by nikdy neměla dělat tuto práci. v jiném pracovním odvětví by totiž musela za tento přístup dostat okamžitého padáka a být bez výplaty-tak jako je to jinde...Tuto tak hroznou chybu bych spíše očekávala od mladé delegátky, ale ne od ženy staršího roční-ku.Vím,že tato CK za chybu svojí delagátky p.Jany P. rozhodně nemůže,ale měla by v kaž-dém případě vyvodit patřičné důsledky.Proto varuji všechny rekreanty před touto NEZOD-POVĚDNOU delegátkou!!! |
|
věra | |
Právě jsme se s manželem vrátili ze Španělska, letoviska Malgrat de Mar. Jel jsme autobusem z čehož jsme měli trochu strach. Cesta ale proběhla v pohodě. Ubytování a strava v hotelu Europa byla s ohledem na kategorii hotelu velice dobrá. Jediné co nebylo příjemné byl téměř celonoční hluk z ulice. Chtěli bychom pochválit paní delegátku Janičku. Musíme řící, že se o nás starala velice ochotně a plnila nám snad i nevyslovená přání. Ještě jednou děkujeme paní Janě i CK Dery za pěknou dovolenou. Věra a Karel |
|
||||||||||||||