Fischer

Hodnocení:
Logo CK Fischer

Logo CK Fischer

CK Fischer

Cestovní kancelář Fischer byla založena v 90. letech podnikatelem Václavem Fischerem. CK Fischer se zaměřuje zejména na výjezdovou turistiku, podloženou tradičně vysokou kvalitou nabízených služeb. Velkou část klientely tvoří firemní zákazníci. Zaměstnanci i vedení firmy se snaží, aby CK Fischer byla ztělesněním spolehlivosti, jistoty a odbornosti v cestovním ruchu. CK Fischer je pojištěna proti úpadku u pojišťovny Generali.

 

Fischer - destinace

Cestovní kancelář Fischer nabízí svým klientům dovolené v mnoha atraktivních destinacích. Z evropských zmiňme například Bulharsko, Chorvatsko, Itálii, Kypr, Portugalsko, Řecko a Španělsko, z mimoevropských potom Egypt, Tunisko, Turecko, Bali, Mauricius, Maledivy, Thajsko, Kubu a Dominikánskou republiku.

 

Kontakt:

 

CK Fischer pobočka Praha

Národní třída 10

110 00 Praha 1

 

tel.: +420 224 951 805

 

Otevírací doba:

Po – Pá: 8:00 – 20:00

So: 9:00 – 16:00

 

CK Fischer pobočka Brno

Náměstí Svobody 13

602 00 Brno

 

tel.: +420 542 218 815

 

e-mail: brno@fischer.cz

 

Otevírací doba:

Po – Pá: 9:00 – 18:00

So: 9:00 – 12:00

 

CK Fischer pobočka Ostrava

A. Macka 122

701 00 Ostrava

 

tel.: +420 596 100 100

 

Otevírací doba:

Po – Pá: 9:00 – 18:00

So: 9:00 – 12:00

 

CK Fischer pobočka Plzeň

Americká 46

301 15 Plzeň

 

tel: +420 377 236 538

 

e-mail: plzen@fischer.cz

 

Otevírací doba:

Po – Pá: 9:00 – 18:00

So: 9:00 – 12:00

 

www.fischer.cz

 

Publikováno: 07.02.2011
Autor: Miroslav Tryner

Diskuze: Fischer

17.07.2017 18:48 Lenka    
---.cust.nbox.cz

S touto cestovní kanceláří jsme byli podruhé, oba pobyty byly skvělé, nemáme žádné připomínky. Co nás však odrazuje od cestování s touto kanceláří je velmi nesolidní jednání v podobě ceny zájezdu. Jsme zvyklí kupovat si zájezd na první moment. Tak tomu bylo i letos v říjnu, na zájezd jsme cestovali v červenci. Složili jsme zálohu a jaké bylo naše překvapení, když jsme o nějaký měsíc později sami přišli na to, že cena zájezdu výrazně klesla. Okamžitě jsme to urgovali, cena nám byla automaticky snížena. Poté jsme zjistili, že cena klesla ještě dvakrát. To už tak ochotní v cestovní kanceláři nebyli a museli jsme písemně žádat a doprošovat se na admistrativním oddělení o opětovné snížení ceny. Bylo nám to velmi nepříjemné, nicméně nám bylo opět vyhověno. Cena klesla celkem o 11000kč a to jsou nemalé peníze. Museli jsme si to ale pohlídat sami,každý den kontrolovat ceny. Cestovka hřeší na to, že lidi na to nepřijdou a zaplatí. Přitom cena prvního momentu je garantována jako nejnižší. Mění ceny pobytů každý den u všech hotelů a to úplně neadekvátním způsobem. Prý je to tak v pořádku. Máme zkušenosti s mnoha cestovkami, ale tohle je opravdu velmi nesolidní jenání. Dejte si na to prosím pozor a hlavně nekupujte zájezdy od cestovní kanceláře Fischer s tak velkým předstihem nebo si pak cenu zájezdu řádně hlídejte.

04.10.2016 13:21 Dalimil Nejezchleba    
212.77.167---

Letos v červenci jsme si na Ostrově Kos zaplatili 3 hvězdičkový pokoj v hotelu Nina. Na prospektech byly nabízeny fotografie a popis standardního hotelu, ubytováni jsme však byli v neobyvatelné zatuchlé sklepní komoře bez oken s postelemi nad sebou! Takový hnus se nevidí ani v hostelu nejnižší kategorie! Ihned po příchodu delegáta jsem pokoj reklamoval, ovšem vyjádření Fischera bylo, že se jedná o standardní 3 hvězdičkový pokoj dle objednávky, a pokud chci lepší, musím si připlatit. V hotelu byly samozřejmě k dispozici i standardní hotelové pokoje tak jsem si připlatil ca 500 Euro a strávil zbytek dovolené v pokoji, který jsem dle prospektu objednal. Ihned po příjezdu jsem celou záležitost reklamoval a byl jsem šokován arogantní odpovědí reklamačního oddělení, že je vše v pořádku! Neuvěřitelné! Prodají vám 3 hvězdičkový hotel, ubytují Vás v zatuchlém sklepě bez oken a vše je v pořádku!! Toto jednání nápadně připomíná chování proslulých šmejdů.

28.09.2016 17:20 standa    
---.net.upcbroadband.cz

zájezd do Tunisu hotel Bravo Hamammet 4 hvězdičky realita-podstatně méně hvězdiček.Pro malou obsazenost hotelu,převážně ruská klientela program animátoru -pouze disko do 23.00 v ruštině.CK-250m k moři.realita-1km k moři a ještě 500m na pláž vyhrazenou pro hotel Bravo.Bar na pláži pouze cola.CK-forma stravování ALL inclusive plus.Realita-První večeře dobrá-netušíc že to bude jedno a to samé po celý týden týkalo se to i snídaně a oběda.Po třech dnech došlo pivo,víno jen bílé a to až do konce zájezdu.Skleničky na pití stále chyběly,nosili jsme si je na pokoj abychom o ně nepřišli.CK-doba pobytu 8dní 7nocí.Realita-1den ubytování v17.00 8den odjezd na letiště v05.00 bez snídaně.Komu jsme platili 1 a pul dne pobytu který jsme nemohli využít.Stěžovat si-podle jiných klientu je zbytečné CK za nic nemuže.Sečteno a podtrženo-již nikdy.Berte to jako varování

22.09.2016 13:38 michal svozil
---.tmcz.cz

dobrý den, zkušenosti jsou více než tragické, dovolená all- inclusive za 70 000,- dva x dospelé osoby dva x malé dítě, Rhodos dodeca sea 5hvězdiček, šváby jak na poji tak i v kuchyni velikost švábů cca 5cm vyjádření cestovní kanceláře po reklamaci - k výskytu různého hmyzu dochází a proto vše píšeme v katalogu, dálší věc u reklamace, maso u oběda i večeře na příděl - maso o velikosti 5x2cmcm jste mělz nárok max na 2ks při stravě All inclusive??Opět vyjádření CK Fischer za nic neodpovídá, každý hotel má nastavený svůj All- inclusive,nefunkční WI-FI - ck fischer neručí za kvalitu připojení opět reklamce zamítnuta, plísen na pokoji a v koupelně - velká vlhkost zapříčinuje plísen a bohužel CK nemůže s plísní nic dělat, hotel byl v přímém přistávacím koridoru cca 500m od letiště kde letadla přistávaly 24h opět za uvedené umístění hotelu CK Fischer nemůže.Tak závěrem poprvé v životě jsem se od prvního dne těšil z dovolené domů, reklamace zamítnuta ve všech bodech a pro smír CK Fischer nabídla slevu na další dovolenou s jejich CK 1000 korun - ubožáci, nedoporučuji nikomu!! Nejhorší, zjíštění, že pro špatné služby CK smazala hotel z nabídky, neví někdo proč???

03.09.2016 09:36 Blažena Malášková    
---.131.broadband12.iol.cz

Naprosto skvělá a rychlá organizace našeho pobytu ve Španělsku na Andalusii...Bezkonkurenční hotel a vynikající delegát ,který měl na starosti hotel Garden Playnatural SPA na jedničku s hvězdičkou...děkujeme a příští rok opět Fischer,díky.

30.08.2016 13:15 Jitka Klimešová    
---.cvp-galvanika.cz

Nejhorší hotel, jaký jsme kdy měli. Hvězdičky vůbec neodpovídali kvalitě hotelu. 4hvěžičkový hotel na Mallorce, neudržovaný, zahulený pokoj, šváby u výtahu. Naše reklamace zbytečná, všechno je v normě. Odškodnění žádné. Určitě s CK Fischer už nikdy více.

21.08.2016 10:13 Ivana Gabrielová
109.164.22---

Na dovolené s Fisherem na Mallorce Magalufu se nám nelíbilo, že jsme přiletěli do hotelu Atlantik Park v 8 hodin, ale snídani jsme nedostali! A protože jsme se mohli ubytovat až od 14 hodin, neměli jsme náramky hotelu, tak nás nepustili ani dříve na oběd a čekali jsme až do 14 hodin hladoví! Kdybychom to tušili, vzali bychom si jídlo z domu. Další věcí je, že to měl být zájezd 8 denní, ale na hotelu jsme byli 7 dní (dokonce necelých) a jídlo jsme měli také jen 7 dní!!! Jak je možné, že si Fischer počítá 8 dnů?

20.08.2016 21:54 Dita    
---.static.oxid.cz

Letos jsme byli s cestovní kanceláří Fischer na Menorce a byli jsme nadmíru spokojení. Organizace byla skvělá a delegáti vstřícní. Moc děkujeme.

11.03.2016 19:56 Libuše Hrubešová    
---.vslesy.cz

Vrátila jsem se z dovolené s cestovní kanceláří Fischer z emirátů . Pobyt v hotelu byl super , vše bylo fajn i výlet do Dubaji byl v pohodě. Věnovala se nám průvodkyně která žije v emirátech už 15 let a byla opravdu moc milá. Podotýkám že jsme s dcerou letěly společností Emirates ale bohužel ani jedna neumíme anglicky. Při cestě do Arabských emirátů bylo vše v pohodě, v letadle byla česky mluvící letuška. Problém nastal při cestě zpět. Náš let byl zrušen z důvodů nepřízně počasí po pěti hodinách sedění a čekání v letadle. Všichni cestující byli odvezeni zpět na terminál letiště. Asi po třech hodinách čekání před nějakou přepážkou ( neumím anglicky) vyšel pracovník letiště a odvedl nás k nějaké přepážce a mluvil opět něco?. Od cestujících kteří uměli anglicky jsem se dověděla že dostaneme vouchery na transitní hotel. Ovšem kdy se dostaneme domů nikdo nevěděl.Poprosila jsem dvě mladé holčiny jestli by se nás neujmuly a vybavily s námi tuto situaci .Obešly s námi veškeré přepážky tzn. zabukovat let atd. Mimo jiné tam jsme se dověděla že let nebyl zrušen , ale odložen na dvě hod. ráno. Díky jim jsme vše absolvovaly s velkými problémy (pasová kontrola) a ve čtvrtek tzn. 10,3,2016 jsme s dcerou doletěly asi v šest hod. ráno do Prahy. Proč toto vše píšu. Nebýt těch děvčat co nám pomihly tak asi sedíme v Dubaji na letišti ještě dnes. Protože nikoho nezajímá co S Vámi je.Volala jsem m,anželovi a ten kontaktoval CH Fischer v Praze ať s tím něco dělá. Pracovnice ho odkázala na spoečnost Emirates pochopitelně zase v angličtině.Myslím že by nebyl problém zavolat stálému delegátovi co je v Emirátech aby přijel na letiště v Dubaji a pomohl nám.Tam si totiž každý musel najít let do Prahy sám. Někteří letěli před Frankfurt, někteří si koupili letenky nové od jiné společnosti atd. Proč tedy CK Fischer nedá do smlouvy o zájezdu do těchto destinací že angličtina je povinná. Nebo Ti kteří tuto řeč neovládají nemají nárok na to aby se podívali do těchto destinací? Můj závěr - již nikdy s CK Fischer a varuji každého a již nikdy s leteckou společností Emirates.

08.11.2015 14:07 Dominika    
---.net.upcbroadband.cz

Tuto CK bohužel nedoporučuji!!! Dříve to byla ck na úrovni jenže to už tet neplatí. Z dovolené jsem byla zklamaná za 20 let co letáme to byla nejhkrší dovonená kterou jsme zažili o chování delegáta ani nemluvě. A o jednání při vyřizování rklamace také ne. S touto cestovkou už nikdy nikam nepoletíme.

21.09.2015 18:08 Petra    
---.pnhberkovice.cz

Cestuji celý život,ale letos zaručeně nejlepší dovolená s touto CK.Byli jsme na Lanzarote hotel Flamengo beach,vše naprosto úžasné.Co nás ale překvapilo nejvíc,byla delegátka p. Brožová,která byla neskutečně milá a ochotná.Její služby byly velmi nadstandartní a takové vyčerpávající informace jaké nám s úsměvem poskytla neseženete v žádném průvodci.

27.06.2015 11:12 Svatoš    
---.eurotel.cz

Tak to teda nevím pane Martine, ale asi se jedná o shodu jmen.. S paní Křížovou jsme byli dvakrát v Kalábrii.. Při druhé návštěvě si nás pamatovala.. A byla skvělá.. Má vynikající znalosti a smysl pro humor.. Výlety super. Při provádění nás i přesměrovala na levnější restauraci s krásným výhledem na Etnu.. takových delegátem jako je ona je málo.. Vsichni sni byli spokojeni. Neznám vás, ale myslím si, ze byl spíše problem jinde nez u ni

08.09.2014 13:55 Martin    
193.85.23---

dovolená s Fischerem byla zdaleka nejhorší jakou jsme kdy zažili. Hotel vůbec nesplňoval kritéria hotelu, který jsme si zaplatili a tím pádem jsme byli okradeni, delegátka Daniela Křížová je navíc ta nejarogantnější *** co znám. Nejen že odmítla jakkoliv řešit fakt že nemáme to co jsme si zaplatili, poradila nám, že jestli nám něco chybí tak máme jet do města a koupit si to (ačkoliv už jsme to zaplatili fischerovi). Navíc na konci přinutila mou ženu zaplatit pobytové poplatky (ačkolv hotel vůbec neodpovídal počtu hvězd co měl a manažer nám několik minut předtím řekl, že poplatky platit nemusíme) pod pohrůžkou že nás neveme do autobusu a neodveze na letiště. Moje žena je bohužel vlivem strachu a totálního znechucení zaplatila, nicméně takové výhružky jsou praktiky, kteří používají šmějdi na předváděcích akcích. Z reklamace se samozřejmě nikdo neozývá takže zvažuji žalobu. Rozhodně CK FIscher nedoporučuji a když už nebudete mít na výběr tak rozhodně neplaťte nic dopředu!

30.03.2014 20:16 ivana
---.eurotel.cz

Letos v cervnu s touto CK prvne jedeme na ostrov Kos,jen doufam,ze vse probehne v poho...

17.12.2013 10:51 Miroslav
---.221.broadband4.iol.cz

Každý rok jsme s nimi na horách i na dovolené u moře. Můžu pochválit Fichera. Pokaždé se o nás starali skvěle. A když už byl nějaký problém s hotelem, za který nemohli, rychle ho vyřešili.

10.12.2013 14:17 Lenka Bukovska
---.cust.nbox.cz

Ja se přikláním také ke kladnému hodnocení. Naposled jsem s nimi byla ve Španělsku na Gran Canaria-Playa del Inglés. Byla nejlepší dovolená, kterou jsem zažila.

09.12.2013 12:25 Bauer    
---.chrismail.de

Já osobně jsem byl vždy s touto ck spokojený. Dovolené stály za to. S hotelem jsme neměli nikdy problém. Takže za mě super. Příští rok zas s nimi.

12.11.2013 11:04 Marex    
---.102.broadband6.iol.cz

Letos v létě jsme byli s Fischerem ve Španělsku a byla to super dovolená,starali se o nás úplně skvěle, takže jsme se rozhodli s nimi jet i tuto zimu na hory.

05.11.2013 11:01 Ivana Světlá    
---.102.broadband6.iol.cz

S jinou cestovkou bych už ani nejela. Fischerovi věřím a jsem s nimi velmi spokojená. Příští rok zvažujeme s nimi letet někam dál, než po Evropě.

18.10.2013 15:16 šotal
---.torservers.net

Fischer, palec nahoru! :) Vždy spokojen

08.10.2013 11:17 Danko    
---.afterhoursmc.com

My máme také s Fischerem už hodně dovolených zasebou a vždy to byly super podařené dovolené, bez problémů. Ted přemýšlíme, že s nima pojedeme na hory.

24.09.2013 12:37 Jana    
---.102.broadband6.iol.cz

S ck Ficher jsme byli poprvé na dovolené loni. Po té zkušenosti s nimi, jsme letos vyrazili na dovolenoíu opět s nimi. Organizace, delegáti, cesta, vše bez problémů. Všichni vstřícní, milý. Příště určitě zase s nimi. Snad už za nějakou tou exotikou.

16.09.2012 15:45 Anna    
---.87.broadband7.iol.cz

Letos jsme byli s manželem poprvé s CK Fischer a se vším jsme byli nadmíru spokojeni.překrásný hotel White Gold v Alanyi,čisté pláže,bezvadný personál,ochotní a milí delegáti a ochota a vstřícnost pracovnice,která nám dovolenou vyřizovala.Naše dovolená neměla chybu a na příští dovolenou pojedeme opět s touto kanceláří.

29.06.2012 20:12 Inka    
89.177.0---

My byli s CK Fischer několikrát a pokaždé úplná spokojenost, je pravda, že jsme nejeli do Bulharska a ani bychom tam v dnešní době nejeli, když se dá za slušné peníze pořídit i lepší destinace. Tam jsme byli za komunistů a to stačilo, když se jinam jezdit nedalo.

07.12.2011 10:13 Vlastimil Synek    
---.84.broadband13.iol.cz

Letos v srpnu jsme byli s touto CK v Bulharsku, konkrétně hotel Azurro na Slunečném pobřeží. Servis této CK byl v pohodě, co však bylo skutečně otřesné, to byl hotel samotný. Nedostatek stravy v programu all inclusive, sprostý a neochotný personál. Zkrátka totálně pokažená dovolená a naším zklamáním je a byl fakt, že se tato renomovaná CK k naší reklamaci nedokázala postavit čelem a odškodnit nás v odpovídající výši. Vlastně nás doteď neodškodnila vůbec, což nechápu, protože jsem nejen zklamaný, nýbrž i naštvaný a rozhodně se se svými zážitky z dovolené s CK Fischer, jakož i s jednáním reklamačního oddělení této CK hodlám podělit se všemi případnými klienty této CK. Kdo má zájem o bližší informace, recenzi i s foto k tomuto hotelu jsem uveřejnil na www.etravel.cz

Vaše jméno Hodnocení 1/5 (Nejhorší) 2/5 3/5 4/5 5/5 (Nejlepší)
Komentář
Přidat komentář

Nejčtenější články

Nejlépe hodnocené CK

Kozak Tour (5/5)Bulgariatour (5/5)
Mediteran Travel (5/5) (5/5)
JK Bus (5/5)Greece Tours (5/5)
Datour (5/5)G Tour (5/5)
Fishtour (5/5)Pangeo tours (5/5)

Nejhůře hodnocené CK

Bohemian Fantasy (1/5)Čechotour (1/5)
CONDOR (1/5)KO-TOUR (1/5)
(1/5)TUI (1/5)
(1.5/5)SBV Trading (1.7/5)
Alexandria (2/5)Vítkovice Tours (2.2/5)

Vybrané Fotogalerie





© 2008-2024 TripZone.cz ®, CMC Online s.r.o. Jakékoliv užití textů vč přepisů, užití obrázků a dalšího obsahu je bez předchozího písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
Kontakt  Nahlásit Chybu
 
TOPlist