Kellner

Hodnocení:
Logo CK Kellner

CK Kellner

Cestovní kancelář Kellner se sídlem v Písku působí na českém trhu cestovního ruchu již od roku 1992 a specializuje se především na oblast Středomoří. CK Kellner je členem Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. V nabídce cestovní kanceláře Kellner nalezneme klasické pobytové zájezdy, jednodenní a vícedenní poznávací zájezdy a také last moment a first moment zájezdy. Cestovní kancelář Kellner je pojištěna proti úpadku u pojišťovny UNIQA.

CK Kellner – destinace

Zájemci o klasické pobytové zájezdy mohou vybírat ze zájezdů do Chorvatska, kde jsou nabízeny oblasti Istrie, Kvarner a Dalmácie. Dále je v nabídce osada Neum v Bosně a Hercegovině. V Itálii jsou nabízena letoviska Eraclea Mare, Palmová riviéra, Kalábrie, riviéra Terracina a letovisko Rosolina Mare. Milovníci poznávacích zájezdů mohou navštívit a poznat Itálii, Nizozemsko, Skandinávii, Velkou Británii, Chorvatsko, Švýcarsko, Francii, Německo, Irsko a Rakousko.

Kontakt:

Diskuze: Kellner

11.02.2024 09:19 Jana
---.netdatacomm.cz

Loni jsme byly s kamarádkami na zájezdu Alpské skvosty. Absolutně nejhorší doprava, kterou jsem kdy zažila - z plánovaného mikrobusu se vyklubala dodávka těsně před rozpadem. Tři oranžově svítící kontrolky a hlučící motor nás doprovázely celou cestu. Cesta nám trvala několikanásobně krát déle a v podstatě doteď považuji za malý zázrak, že se nám vždy podařilo dojet do cíle.

16.08.2021 12:57 Linda
88.103.227---

Letos jsme s Kellnerem byly s kamarádkou v Chorvatsku v Gradacu. Nádherný pobyt, hezký hotel (na tu cenu možná až moc). Vše jsme řešily týden před odjezdem a bez problémů. Delegátka Hana Tylová byla moc milá paní a byla tam pro nás. Jen co bylo trošku mínus - při cestě tam i zpět jsme se trochu bály. Jeden z řidičů dopravce Višňáka jezdil dost ostře. Ale jinak bez problémů. Děkujeme!

11.08.2020 16:43 Martina
---.ponty.cz

letos s CK Kellner poprvé, v Drveniku. S cestovkou samotnou jednání dobré, ovšem delegátka katastrofa, v podstatě nám vynadala, že jsme zabíráme celou kapacitu cestovky (3 pokoje v hotelu Primus), že nám nejde wi-fi (šla jen do 2.patra, pokoje byly ve 4.) že nejsme schopni si zjistit heslo (čímž myslela heslo na wi-fi polské cestovky Happy Bus, která má svoji). Takže cestovka na svých stránkách garantuje wi-fi, která jí vůbec nepatří (ani hotelu), také zapomněla upozornit, že TV na pokojích nejsou, protože je kdosi ukradl. Pokoj na východ balkon do zdi sousedního hotelu...Personál hotelu naštěstí super, se vším poradil, pomohl, zajistil i snídani v den příjezdu, i náhradní pokoj ihned po příjezdu, i v den odjezdu do 17ti hodin... Cesta zpět ale zážitek,společnost Gumdrop.V buse nefungovala slibovaná wi-fi , cesta trvala 18 hodin, jen 4 hodiny svážel lidi z letovisek, načež si busy v Jesenici ještě v Chorvatsku ve 23:30 vyměňovaly cestující, to jsem ještě nikdy nezažila... bus nacpaný do posledního místečka, takže těch 18 hodin trávíte namačkaný s cizím člověkem...Opravdu horší dopravu jsem nezažila. Takže už i jen kvůli tomu s touhle cestovkou niky víc.

04.08.2020 18:58 Dagmar
---.nat.epc.tmcz.cz

S touto cestovkou jsem jela do Chorvatska a bylo to hrůza. Paní delegátky absolutně neschopná v dosahu jen první den a pak bez jakéhokoliv zájmu. I navzdory tomu že jsem měla zakoupenou místenkou tak to nikoho nezajímalo. Zaplacení hotel který měl být po rozsáhlé rekonstrukci byl tak možná před ni a nebo byla dost odfláklá.

15.08.2017 15:38 Zuzana
195.200.254---

S CK Kellner jsem byla 2x na dovolené. Jednou skvělé a po letošní dovolené už nikdy. Na cestě do hotelu jsme bohužel neslyšely, že už máme vystoupit ( seděly jsme vzadu a dříve řidiči zajížděli až k hotelu, tak jsem na to spoléhala i letos). Řidič nám oznámil, že sice věděl, že někdo nevystoupil, ale neřešil to a že se vracet nebudou. Zastavil nám uprostřed ničeho, kde vedla hlavní cesta asi 5 km od hotelu a řekl, ať si buď zavolámě taxi nebo si někoho stopneme, načež zavřel dveře a odjel. K hotelu jsme v tom horku a se všemi věcmi došly, ale tohle byl opravdu nechutný zažátek dovolené. Takže ne nedoporučuji!! Takhle by se řidiči, kteří jezdí pro Ck chovat neměli a v Kellneru by si měli udělat pořádek.

15.08.2017 10:22 Helena
---.77.broadband7.iol.cz

Dobrý den byli jsme 4.8.2017 do 13.8.2017 ck Kellner na dovolené v Chorvatsku v Drveníku a byli jsme velice spokojeni jak s dopravou tak i s ubytováním které bylo nadstandartni. I personál hotelu byl velice příjemny, a hlavně bych chtěla pochválit majitelku hotelu pani Miriam která je velice příjemná a usměvavá a i když neumíte chorvatsky tak si s ní velice dobře popovídáte protože umí česky. Rádi tam jezdíme byli jsme tam již čtyřikrát i s jinou ck a vždy jsme byli spokojeni. Děkujeme.

07.08.2017 17:41 Jarka
---.201.broadband13.iol.cz

Vrátili jsme se s manželem z dovolené v Podgoře a vše bylo jako každý rok bez chybičky jak spolupráce s CK Kellner tak i jízda s řidiči společnosti Válek.Určitě služeb této CK budeme využívat i nadále.Jsou to profesionálové a lidi na správných místech.Přeji hodně spokojených klientů jako jsem já i manžel

05.10.2016 10:08 Zdena
---.static.mo-nex.cz

V sobotu ,1.10.2016, jsem se vrátila ze zájezdu do Budapešti. Vše bylo v naprostém pořádku. Vynikající organizace, ubytování, pohodlný autobus a spolehlivý řidič Lukáš. Největší pochvala však patří delegátovi, který se o nás vzorně staral a jeho výklad a znalosti o zemi byly profesionální. Jezdím na poznávací zájezdy často, ale s takovým přístupem delegáta ke klientům jsem se ještě nesetkala. Ještě jednou velké díky.

12.09.2016 15:42 Tomas
---.mpsv.cz

Dobry den, nedoporučuji. Letos jsme s nimi jel národní parky chorvatska. Jel s námi pouze 1 řidič. Kdyby se něco stalo, tak nevím. Ubytování nesplňovalo to, co se slibovalo - bydleli jsme pohromadě s různými cizími lidmi v jednom apartmánu se společnou kuchyňkou a někdy i WC. Jídlo otřesné - vše z polotovarů, prostředí restaurace špinavé, na WC v restauraci nebyl ani papír. Cesta tam i zpět spojená s výletem do Národního parku Paklenice - všichni unavení a měli jít povinně na 9h ven z busu, protože řidič měl mít povinnou pauzu. Paklenice byla cca 1 hodinu od ubytování, kdyby se tam jelo druhý den, bylo by to mnohem lepší, ale to by byl zřejmě velký výdaj za naftu. Cesta zpět přes nádherné Plitvice, ale být v nich opět 9 hodin i v dešti, nedomyšlené. Resp. domyšlené pro CK velmi výhodně. V životě už s nimi nikam nepojedu. Smutné je, že člověk vyšetří týden dovolené zaplatí x tisíc a jednají s vámi jak s kusem zvěře... delegátka celkem milá, snažila se mnohdy vyčůranost CK zachraňovat...

08.09.2016 10:36 Dáša Klášterec n.O.
---.epimex.cz

Vynikající cestovní kancelář. I letos jsem s nimi, i když jsem relativně zdaleka, absolvovala celkem dost cest(poznání, pobyt. dovolené, výlety)a mám jenom skvělé zkušenosti, přístup paní Dragounové nemá chybu. Dopravci a jejich řidiči jsou jedineční, jela jsem s ČI-DU, Novotný, Válek, Višňák (firmy řadím abecedně, abych se někoho nedotkla)a opravdu si chlapi zaslouží největší pochvalu. Zjišťuji si vše předem, takže u mě je vše v pohodě, zpětně něco řešit je asi na nic. Doufám, že s nimi budu ještě pár roků cestovat. Oblíbila jsem si hotel SIPAR v Umagu - doporučuji každému. Přeji všem hodně úspěchů a síly do další sezóny.

03.08.2016 12:18 Petr Matuška
---.129.broadband12.iol.cz

Naprosto otřesné služby delegátky!!! Neochota, arogance, nezájem. Prostě už je zaplaceno a tak nás nezajímáte! Nikdy více již s touto cestovkou!!!

19.07.2016 20:00 Marta
---.12.nat.viridium.cz

Koncem června jsme byli s dvěmi malými dětmi v chorvatsku Šilo a musím napsat, že cesta tam a zpět byla s několika přestupy, což nebylo v pokynech uvedeno. Takže hlídat dvě malé děti a tahat kufry-nic příjemného. Ubytování by celkem ušlo, až na spaní, kde v postelích byly staré pérové matrace, které už měly dávno odslouženo, takže vás celou noc tlačila péra a na víc při každém pohnutí neskutečně hlasitě skřípala.Delegátka žádná, tak nebylo komu si postěžovat. Stará paní, co to měla na starost tomu nechtěla rozumět. Musely jsme to řešit nastláním přikrývky na matrace a příkrývat se pouze prostěradlem, jinak se na posteli nedalo ležet.S CK Kellner jsme byli poprvé a také naposledy.

21.06.2016 12:58 Kateřina České Budějovice
---.starnet.cz

Jěště bych chtěla poděkovat řídičum autobusu dopravní firma Novotný a Válek,kteří nás bezpečně dovezli domů.Na CK Kellner je opravdu spolehnutí.

21.06.2016 12:49 Kateřina,České budějovice

Děkuji CK Kellner za krásnou dovolenou.Spokojenost ve všech směrech.Delagátka paní Helena Šubová je správná osoba na svém místě,starala se o nás a nic pro ni nebylo zatěžující.Jen tak dál.Novi Vinodolsky všem doporučuji.

17.04.2016 14:44 Iva
---.40.broadband14.iol.cz

Absolutně nejhorší zájezd!!! Byla jsem na prodlouženém víkendu v Paříži a první den jsme měli celodenní rozchod a večer odvoz autobusem do hotelu, paní průvodkyně (paní Saláková) byla starší nepříjemná paní, která při odjezdu ani nezkontrolovala počet účastníků a nařídila řidičům rychlý odjezd (kvůli checkin na hotel). Po dvou hodinách jsme se dozvěděli, že jeden mladý manželský pár zůstal na místě srazu. Mladí lidé si naštěstí poradili a přijeli k hotelu (poměrně vzdálenému) podzemkou.

04.01.2016 11:52 Machajda
---.fd.cvut.cz

Silvestr 2015 v Maishofenu. Skvělý a parádně užitý zájezd, určitě bych jel znovu.

16.08.2015 14:00 Josef
---.pilsfree.net

Dneska jsme se vrátili z Chorvatska z Gradacu.Cesta autobusem hrůza, autobusy Dulík. Celou cestu klima na plno. Když jsme chtěli klimu zavřít, tak nešla a když jsme se obrátili na řidiče, tak jsme dostali vynadáno ,že jsme to zase rozmlátili. Při cestě zpět to bylo úplně stejné. V autobuse zima a zavřít to nešlo.Pobyt byl super jen delegátka toho moc nevěděla. Byla pořádně zmatená a info bylo poloviční. Závěr:Cesta katasrofa, pobyt super.

10.08.2015 15:30 Hana
---.net.upcbroadband.cz

Do Chorvatska Kvarner jsme jeli 24 hodin.Nedoporučuji autobusem.Už v české republice měl autobus od Kellnera zpoždění 2,5hod.Zapoměli nabrat lidi a tak se pro ně vraceli.Bylo to utrpení obzvlášt s dětmi.

07.04.2014 14:21 Zuzu
193.179.253---

S CK Kellner jsem cestovala minulý rok poprvé, poznávací zájezd do Paříže. Již od první minuty po nastoupení do autobusu jsem věděla, že to bude moc fajn jízda. Delegátka byla super, velmi informovaná, se smyslem pro humor. Autobus byl naprostý luxus, až na jediný malý nedostatek, který je ale velmi pochopitelný. V autobuse chyběla toaleta, ale pan řidič byl velmi vstřícný a řekl, že zastaví kdykoliv bude třeba, takže naštěstí žádné velké drama. Zbytek zájezdu byl bezva. Letos v létě se s touto CK chystám opět, pro změnu do Říma a tak trochu doufám, že i zde bude stejná paní delegátka a zájezd proběhne stejně dobře :-)

08.12.2013 21:21 Hana
---.net.upcbroadband.cz

Byla jsem letos s kamarádkou na 2 dvoudenní poznávačce Adventní Vídeň a Budapešt.Super průvodce i řidiči autobusu.Velmi pěkný,moderní hotel,služby na úrovni a navíc super cena.Naprostá spokojenost,příště opět s CK Kellner.

09.09.2013 21:39 HD
---.mamutnet.net

Dnes 8.9.2013 jsme se vrátili z dovolené ve Vodici. Zájezd jsme zakoupili od Invie s tím, že má tato společnost dobré renomé. Ovšem zájezd byl Invií pouze zprostředkován a organizaci celé naší dovolené měla v rukou CK Kellner, o čemž jsme neměli ani tušení. Dopravu zajišťoval Gumdrop. Odjezd byl naplánován na 16:30, což už nám bylo divné, do Vodice se jede cca 10hodin. Autobus z Brna odjížděl v 16:25 bez jakékoli kontroly počtu pasažérů!!! Do Vodice jsme dorazili po 3 hod. ráno, s tím, že nám řidiči řekli ať si užijeme dovolenou, vyndali zavazadla a nechali nás uprostřed Vodice samotné bez JAKÝCHKOLI INSTRUKCÍ!!! Museli jsme tedy čekat víc jak 5 hodin na ulici u pobočky CK Gea Tours. V manuálu jsme NEMĚLI ŽÁDNÝ KONTAKT NA DELEGÁTA. Spali jsme na parkovišti u cestovky na karimatkách. Když se nám chtělo na toaletu, museli jsme jít mezi auta. Lidé chodící z diskoték i místní se na nás dívali s posměchem jako na totální KR*TÉNY!! Poté co dorazili klienti CK Victoria a kontaktovali svého delegáta, nás konečně ubytovali ve Vile Zora, ačkoli jsme MĚLI NA VOUCHERU ÚPLNĚ JINOU ADRESU, než na které jsme byli ubytovaní!! ZBYTEK DOVOLENÉ BYL SKVĚLÝ. Odjezd byl stejný jako příjezd. Pan domácí se k nám choval víc než hulvátsky, vůbec s námi nekomunikoval a ani se o to nesnažil. Neřekl nám, kdy máme vyklidit apartmán, uklízečky nám vyhodily zavazadla a ještě na nás křičely. V této náladě se to neslo celý zbytek dne. Mysleli jsme si, že jsme jediní, kdo má tyto zkušenosti s CK Kellner, ale zjistili jsme, že nejsme zdaleka jediní!! I ostatní účastníci nám potvrdili, že byli hrubě nespokojení s jednáním CK KELLNER!!! VÍCKRÁT UŽ S CK Kellner NIKAM NEPOJEDEME !!!

28.07.2013 12:05 Pavel
---.net.upcbroadband.cz

Dobrý den, od objednání zájezdu byla požadována platba hned, dále jsem čekal na informace a voucher skoro 2 týdny. Když jsem zavolal v pátek týden před odjezdem, kdy dostanu doklady, dostal jsem odpověď až v pondělí. Toto se posunulo z opětovného volání dále na úterý. V úterý jsem cestovní společnosti sdělil, že počkám 24 hodin a potom zájezd stornuji, za několik hodin volali z hlavní kanceláře a říkali mi, že jsem nedočkavý, že toho mají moc. 48 hodin před odjezdem jsem po této komunikaci obdržel vše potřebné. V Chorvatsku bylo vše perfekní - pobyt, příjemná paní domácí, strava byla také velmi přijatelná. Velký problém byl s řidiči autobusu při cestě zpět dne 20.7.2013 z Promajny. Čekali jsme na příjezd autobusu, který měl přibližně 150 minut zpoždění - toto nezvyklé zpoždění vzniklo, jak jsme cestou vysledovali - při každém nabírání cestujících museli řidiči kouřit. Když jsem v mezičase volal delegátce, řekla mi, že toho má moc a nemohla nás uvědomit. Nepochopil jsem, že nemohla zavolat 5 lidem do přibližně osmi lokalit - 15 minut telefonování - zvláštní delegátka... Ani jednou za pobyt nás nekontaktovala, proto jí posílám dodatečně pozdrav. Nedoporučuji takto necestovat nikomu, kdo rád cestuje v klidu a chce být na určeném místě dle jízdního řádu. Nespokojený cestující- bylo nás v ten den více nespokojených.

20.06.2013 12:01 xenie

Vzkaz pro všechny co pojedou do Chorvatska:Istria-Zelená Laguna:v recenzi jsem se dočetla,že lidé nevědí,kam s věcma po příjezdu:::malá rada k nezaplacení,v hotelu Delfín je v přízemí několik místnosti kam si odkládáme cestovní kufry po příjezdu,je tam příjemně chladno s atriem,a pak hurá k moři,čekání se promění v příjemné chvíle.Platí i pro hosty apartmánu ASTRA.to samé při odjezdu.JEN zamknout kufry a doklady u sebe jinak se tam nic nestrácí.

19.02.2013 14:48 Vlasta
---.milnet.cz

Už jsme byli s CK Kellner na dovolené mnohokrát a nemáme si na co stěžovat. Vše bylo ok. Od podepsání smlouvy až po odjezd domů. Nejraději ale jezdíme na Korčulu do hotelu Park. Krásná, finančně nanáročná dovolená v klidné lokalitě. Bezva

02.01.2013 19:38 Zuzana

Prosím, kdy vyjde katalog na sezonu 2013 ? Děkuji

31.08.2012 13:44 Bobo
---.234.broadband13.iol.cz

V srpnu jsem absolvoval dovolenou s CK Kellner do Chorvatska - destinace Poreč, Zelená laguna. Ubytování v apartmánech plně uspokující a s dětmi nádhera. Počasí krásné, jídlo formou polopenze v hotelu Delfín výborné. Cesta zajištěná smluvnimi přepravci autobusy nemá chybu. Spokojenost s CK Kellner plně uspokující a pokud zdraví a finance dovolí jedeme zase. Jediná vada na kráse je ranní příjezd okolo 06.00 hod. a ubytování v apartmánech až po 12.00 hod. Není kam odložit bezpečně zavazadla, čekání s dětmi vysilující.

24.06.2012 19:11 Tom
---.147.broadband13.iol.cz

Letos jsem jel poprvé s CK Kellner-Chorvatsko zelená laguna hotel Delfín pokoje malé ,ale docela to šlo až na tu toaletu + koupelnu to bylo něco strašného v paneláku umakartové jádro je luxus.Jinak Poreč+zelená laguna nádhera jel bych znova ,ale do jiného hotelu. Cesta tam OK řidiči ,,Višňovsky,, v pohodě,cesta zpátky řidičí z Karlových Varů také v pohodě až na tu cestu ze Strakonic jel jako blázen ani osobákem bych takto nejel. Potom se nemůžete divit že se něco stane jako zrovna teď v Chorvatsku. Jinak celkově s CK Kellner jsem spokojen ta za to nemůže.

27.05.2012 11:40 Anna
---.eurotel.cz

Byli jsme 2x - nemělo to chybu.vřele doporučuji

16.05.2012 13:11 Martina
---.cb.transnet.cz

Letos - v květnu 2012, jsme se švagrovou byly poprvé s CK Kellner - Písek na poznávacím zájezdu ve Francii a byly jsme velice spokojené.Cesta bez problémů, řidiči ochotní a šikovní,průvodkyně Maruška velmi sympatická,která turistům umí podat velmi zajímavé informace. Bylo příjemné mít pocit, že ji práce průvodkyně baví.S ubytováním a snídaněmi nebyly problémy. Kdo chce zájezdově poznávat - CK Kellner Písek mohu doporučit.

09.04.2012 18:34 OLINA
---.net.upcbroadband.cz

Pokud někam do světa tak s Kellnerem-Písek Pohodové sjednání odjezdu zájezdu.Připravený program . Spolehlivost - ochota jednat v nenadálých situacích. Prostě záruka dobrého zájezdu. Jezdím na poznávací ty mě nejvíce baví ---dík

28.02.2012 15:41 Jarka
---.airweb.cz

v roce 2011 jsme byli s CK Kellner na poznávacím zájezdu v Římě a veliká spokojenost,hlavně vynikající průvodce,nemělo to chybu

25.02.2012 20:43 Klára
---.cust.termsnet.cz

CK Kellner mohu jen doporučit, cestujeme s nimi již přes 10 let a vždy jsme byli velmi spokojeni, seriozní jednání, žádný problém v komunikaci a velmi milé a příjemné delegátky a zaměstnanci CK.Letos s nimi zase pojedeme do Chorvatska a už se moc těšíme.Kdo chce mít jistotu, že stráví příjemnou dovolenou,tak ať určitě neváhá a jezdí s CK Kellner Písek.

06.02.2012 22:37 heda
---.229.62.92.nonstoponline.com

jiz 15 let vyuzivam k cestovani ck kellner a jsem velmi spokojen mohu doporucit i narocnzn jsou tam vyborni mili a ochotni zamestnanci vzdy bez problemu

22.01.2012 08:07 Lucie
79.110.32---

S kellnerem jsme byli už 3 krát na Korčule super absolutně vše bylo v pořádku mohu jen doporučit.

12.01.2012 20:21 zuzka
---.nettel.cz

V roce 2011 dvakrát poznávací zájezd a vše super,Kellnerům velký dík a letos opět s Vámi někam poznávat.

10.01.2012 09:06 Lidka
---.129.broadband6.iol.cz

S ck Kellner jezdíme již několik let na poznávací zájezdy.Vše bylo vždy v pořádku.Super průvodci i řidiči autobusu.Bezvadná komunikace s ck.

08.01.2012 15:39 Josef
193.179.76---

Mám již několik zájezdu s ck Kellner za sebou,ačkoli bydlím v Karlových Varech-vyjiždím k moři ,výběrem zájezdu v katalogu ck s Písku a vždy paráda.Velký výběr a cena super.Jednání ck báječné,takže dobrý výběr na tento rok.

07.01.2012 11:15 František
---.net.upcbroadband.cz

Jezdíme s rodinou již 7 let s ck kellner jsme velice spokojeni.Zase čekáme na další katalog 2012

04.01.2012 18:35 Lenka
---.dialtelecom.cz

Byli jsme v červnu 2011 se dvěma malými dětmi autem v Chorvatsku. Na last minut. Dokonce jsme si domlouvali další týden už od moře. Všechno v naprostém pořádku. Delegátky super!!! Už také netrpělivě čekám na nový katalog :-D

04.12.2011 14:47 Alena
---.starnet.cz

jezdím s ck každý rok a jsem spokojená

20.11.2011 15:56 misa
---.42.broadband4.iol.cz

Bezva ck, v roce 2011 jsem byla ve Skotsku a nemělo to chybu :-))

20.11.2011 09:38 Olina
---.24.broadband10.iol.cz

Prosím, kdy vyjde katalog na sezonu 2012? Rádi bychom si udělali radost pod stromeček, děkuji.

Vaše jméno Hodnocení 1/5 (Nejhorší) 2/5 3/5 4/5 5/5 (Nejlepší)